One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Nu Ska de där kilona bort!

Skrivet 2011-02-18 @ 16:36:32


Har Precis lagt ihop mitt träningsschema nu.
Men både fysträning och cardio.
Fast tänker nog fokusera mest på mitt flås nu i början.
Skönt som fan att ha schemat klart, nu ska man bara börja ;)
Har även börja käka dessa piller för att få lite fart på nedgången av min vikt.
Så de ska bli ett litet expriment och se om de där pillrerna verkligen funkar.
to be continued... ;)

Är kvar i Mölnbo än så länge.
Farbror Arne lämna Tindra hemma med mig today.
Så det blev en långpromenix på dagen med henne.
Vi gick den vanliga rundan runt sjön.
Var super härligt väder med strålande sol =)
Det uppskattas veeerkligen!

Imorgon blir det tillbaka til soderthey igen.
Ska fixa synundersökningen så ja kan skicka in de där pappret till transportstyrelsen.
Sen är det bara att vänta på mitt körkortstillstånd =)
När jag fått det blir det snabbaste vägen till körskolan!
Börjar bli smått otålig.. faktiskt.

Men ärligt talat... nu måste jag gå och älda i öppnaspisen.
Sjäv tycker jag INTE att 17 grader inne är behagligt!

Over And Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback