One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Fredag på Bibblan

Skrivet 2011-05-27 @ 13:34:56
Godagens.
Ja, vad fan gör jag här?
Såhär ligger det till...
Sov ju hos E till idag och jag har ett möte nere på stan kl 14.
Så det blev att ja åkte hem och hämta lite papper och rulla ner till stan direkt.
Sen har jag en stor trunk med mig, för det blir att rulla ut till Mölnbo på en gång efter mötet.
Då fick det bli Bibloteket, sitta här och slösurfa lite.
Pallar verkligen inte gå runt och kika i affärer med trunken och "hangväskan"
Satt så ligger det till.
Det blir att rulla ut till Mölnbo med Gurra G och dricka lite bira.
Har en master plan om att lura på farbror Arne "ölspelet" haha.
nåväl.. vi får väl se hur det går ;)
men nu är det nog dags för mig att packa ihop och röra mig till mötet snart.
Hitta för övrigt en kalasig liten bok haha
Hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback