One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Still in the woods

Skrivet 2011-05-26 @ 15:34:18



God eftermiddag people.
Fortfarande kvar ute hos E.
Sitter ute på altan och solen skiner... just nu iaf.
Känner mig allmänt bitter och förbaskad just nu av olika anledningar.
Min egen ansvarslöshet har satt mig i klistret, vilket jag är bitter och förbannad över.
Hör nästan inifrån mig själv hur den där förnuftiga och kloka "Kristin" säger:

- Skyll dig själ, rätt åt dig!

Har iaf börjat tagit tag i skiten och hälften är ju löst.
Men helst av allt skulle jag vilja gräva ner skallen i jorden som en struts
och ploppa upp lagom till måndag morgon.
Ibland önskar jag att jag vore en seriefigur...

Fast det löser ju inget genom att sitta här och sura.
Så nått får jag hitta på för att skingra tankarna.
Jag har iof svårt för att vara sur länge.
blir förbannad i nån minut, sen kommer jag på det igen efter 10 min då blir ja irriterad i nån minut igen.
Sen har jag oftast släppt det om allt är löst.
nåväl.. nog om de.

Imorgon är det ju helg.
Vette fan om jag nu så värst ser fram emot den men men..
Inget planerat än, det mesta är rätt mycket "kanske"
Ev. dra ut med båt och fiska om det är fint väder.
Ev. intaga någon bira i goda vänner sällskap
Ev. Dra ut till Mölnbo och göra lite av varje.
Eller om man ska stanna kvar i staden på hemmaplan.
Dagens "I-landsproblem"...
Men Mölnbo låter lockanda faktiskt.

Nä nu ska denna bitterfitta (undertecknad) gå och dra upp lite maskrosor åt E.
lövley.... det lär ju gå som en dans.
Fattas väl bara att ja sätter de där helvetet rakt egenom foten

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback