One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Traktor och höns

Skrivet 2011-05-28 @ 20:13:13
God eftermiddag.
Uppdatering från dagen.
Har Hållt på och meckat traktor nu på eftermiddagen med Farbror och granne.
Den där stången bar jag och satte på plats.
Eller rättare sagt vi satte den på plats.
Var ett jävla bök att få dit den.
Den är bra tung faktiskt måste jag medge.
Tidigare idag satt även jag och G som slagga över här på första parkett
när farbror Arne och Grannen Kalle slakta fyra tuppar.
In, hämta och sen högs huvudet av med yxa.
Jävlar vilka dödsryckningar dem har efter!
helt sjukt.. hoppar och flänger elt utan huve.
Gillar  att utmana mig själv i situationer där jag inte vet hur jag skall reagera.
blandade känslor att se det.
själva huggandet var inte så farligt,
gjorde mer ont att höra skriket från tuppen när man var och hämta dem.
Kanske är jag sjuk i huve men jag har iaf fått för mig att det är utvecklande
att sätta mig i situationer där man inte vet hur man ska reagera.
nåväl... nu har tupparna flåtts och styckats upp iaf och ligger nu i ugnen.
vette fan om jag känner mig så hungrig på dem men det återstår väl att se.
Känns ju nästan som att man är kanibal hahah.
Tejpade även Kalles svältkors (Finlandsflaggan) på cykeln med silvertejp today.
det förtjänade han ;) Komma hit med de där hängandes.. nej nej.
Man måste ju få vara lite kreativ ibland ;)
Men nu ska jag ut och hålla reda på Farbror Arne och ta mig en bira
Hörs imorrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback