One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

back in business

Skrivet 2011-05-09 @ 22:05:44
Hey there..
Det var ett bra tag sen jag blogga nu.
Inte riktigt haft motivation eller någe sug alls.
Känt på senast att min blogg blivit allt mer trist och beige.
Eller en i mängden rättare sagt..
Den riktning bloggen tagit var inte alls det jag hade tänkt mig från början.
Så nu återstår väl bara en sak antar jag...
Gör Om, Gör Rätt!

Eller så lägger jag ner denna verksamhet.
Det lutar iof mer åt att fundera ut hur jag vill ha det faktiskt.
Så de närmaste dagarna nu blir att fundera över min blogg men samtidigt fortsätta skriva.
Men det kommer nog i fortsättningen bli mindre utav mitt privatliv
och mer utav mina tankar och funderingar om div. ämnen.
mjaa.. så får det bli helt enkelt!
nåja... i korthet så leker livet på för mig och jag mår kanonbra.
Känner mig glad och positiv men som alltid är jag lite bitter och cynisk ;)
Ironi är min grej över lag.
Men det va allt för idag, hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback