One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Snart helg. weehoo.

Skrivet 2011-02-24 @ 11:44:59

God morgon people.
Sitter home just nu och tar det lite lugnt innan kaoset börjar.
Måste ta och börja göra mig iordning snart!
Gick upp alldeles för sent idag, vilket inte är bra alls med allt jag har att göra.
Så nu är jag smått stressad.
Ska ner på stan och införskaffa mig en del till gustens present.
Åka ut till Mölnbo och tvätta,
fixa gustens present klart.
Skotta ner till badtunnan och göra rent där.
Borra hål i isen så man kan få vatten till tunnan och
bära ner ved till tunnan.
Fixa värme och så till husbilen satt det blir varmt och mys för våra gäster.
ja... jag har en del att stå i som sagt.
dags att börja sätta fart!

Fast förstår inte hur jag ska orka hela denna helg!
30års fest imorgon och kryssning på lördag,
jag kommer att vara körd på söndagen haha.
Men det kommer nog bli en förbannat rolig helg har jag en känsla av =)
Om jag nu orkar hålla mig på topp..


nu har jag verkligen inte tid mer att sitta här!
se you later bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback