One cup of bullshit

Ur mitt perspektiv, Det här är mitt liv.

Kvällspromenix

Skrivet 2011-05-25 @ 23:01:00
Var ute och gick en kvällis med E.
Riktigt skönt ute och regn slapp vi.
Syrenen dofta så ljuvligt gott att man nästan inte ville gå därifrån.
Vi hitta ett el-ljusspår som vi följde en bit på vägen hem.
Vid skolan fann vi ett stycke hopprep och en rockring.
De var man ju tvungen att inspektera på närmare håll haha.
jag kan meddela att ja INTE kan rocka längre..
till min besvikelse....
hopprepet gav jag mig inte ens på efter att fröken E visade sina skills med att hoppa i kors, tvär och ut och in.
jag ville behålla min stålthet stående med båda fötterna på jorden denna kväll.
På vägen förbi skolparkeringen hitta jag en fräsch bil iställe som var tvungen att fotas
Ber om ursäkt för min sunkiga mobilkamera.
Inge big fan av Volvo bilar men denna va fan snygg!
men nu ska jag och E krypa ner i säng och ha en konferens med john Blund.
Hörs imorrn =)
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback